Disclaimer

This blog is to share the owner views, experiences and photos, and not intended to advise anyone. The blog owner will not take any liabilities or responsibilities due to the use of any photos or information in this website. This blog is also doesn't endorse any products or services. Your own judgement is highly appreciated when reading or viewing any photos or information in this blog.

Sunday, February 15, 2009

Jalan-jalan di Tohukad, Kinasaraban Kundasang

Masa budak-budak dulu, kawasan yang dikenali sebagai Tohukad atau sungai Liidan dari Bundu Tuhan merupakan tempat mandi, makan buah kelapa dan macam-macam lagi. Bukan selalu ke sini sebab jalan yang agak jauh dan curam. Hari ni memandu ke sana untuk tujuan jalan-jalan dan ambil gambar. 

4 comments:

  1. your blog and photos are so nice
    you can visit me at:

    http://photostricks.blogspot.com

    http://photostricks.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. tq bro.. your photo trick must be interesting.

    ReplyDelete
  3. apa laga bro, tangkap la 4-wheels satu.
    * aku pun mcm menanam cita2 utk berfotografi ni......
    ari tu aku jumpa prof struss.... dia la dok hasut aku. gila cool collection dia/

    ReplyDelete
  4. aku tengah ushar satu jimny 1.3 kat KK ni comel kecik je tapi oklah.

    fotografi memang best, sembanglah selalu dengan prof strus, nanti kau kena racun kaw.. kaw.. hahah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Badge

No one has ever become poor by giving, Please Donate

Popular Posts

Site Links

Follow on Facebook